Fotopagina - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Kees Visser - WaarBenJij.nu Fotopagina - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Kees Visser - WaarBenJij.nu

Fotopagina

Door: Kees Visser

Blijf op de hoogte en volg Kees

01 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

Dankzij de oplettendheid van mijn zus, Colinda, bij deze het goede internetadres waar de foto's staan.

Meer foto's volgen spoedig!

• 06 Maart 2008 - 11:24

Rico:

je hebt toch nog een aantal olifanten kunnen spotten zie ik wel! Het meest relaxte lijkt mij die aapjes. Dat is al zo lang geleden dat ik die gezien heb. Fijn dat de interactie met de donkere gemeenschap slaagt.
    Toch een van je doelstellingen voorafgaand aan je trip.

Hoe gaat het met roken daar Kees? Of hang je nu iedere avond aan een waterpijp te zuigen? HAHA

Goed bezig jongen, leuke foto's trouwens. Maar ben je nu uit je huis weg of ben je inmiddels na Sun City weer teruggekeerd?

Ik spreek je laterssss

• 06 Maart 2008 - 21:48

Rick:

Hey keesje,

Vette foto's man, ziet er leuk uit.
    Ik zal vh weekend wat brandy opsturen, of ben je al gestopt? Haha :P

Gr

• 07 Maart 2008 - 21:04

Marlies:

hey neefje

alles goed daar? heb je het goed naar je zin, nog geen heimwee naar het mooie werkendam...... haha!!
    mooie foto's hoor!
    nou ik wens je nog een hele fijne tijd daar, en geniet ervan he!

kus marlies

• 18 Maart 2008 - 18:14

Dorine:

Leef je nog???

• 26 Maart 2008 - 12:32

Rico:

inderdaad man. Wo bist du?

• 26 Maart 2008 - 20:59

Yannick:

Hallo grote neef helemaal in Zuid Afrika.

Dank je wel voor je kaartje. Ik zal hem heel goed bewaren en in mijn plakboek laten plakken.

• 30 Maart 2008 - 22:10

Mathijs :

Hej maestro,

Ziet er helemaal niet verkeerd uit man, goed geregeld daar. Spreek je
    laters thijs

• 31 Maart 2008 - 09:43

AJ:

Jaloezie van mijn kant :)